Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Kowalska Karolina
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Łakoma Agata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Autoprezentacja
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Politechnika Lubelska)
Bibliogr. s. 143, netogr. s. 144-145.
Dla studentów kierunku zarządzanie oraz kierunków na których wykładane są: komunikacja marketingowa, public relations, etykieta menedżera, zarządzanie potencjałem społecznym, marketing międzynarodowy.
Kreacja profesjonalnego wizerunku biznesowego to rozwijająca się dziedzina wiedzy i praktyki działania, do niedawna dostępna tylko dla bardzo wąskiego kręgu osób zajmujących najwyższe stanowiska w wielkich korporacjach lub służbach dyplomatycznych. Obecnie w coraz liczniejszych przedsiębiorstwach, organizacjach i instytucjach pojawia się potrzeba zarządzania własnym wizerunkiem oraz świadomość mocy jego oddziaływania na otoczenie zewnętrzne.W książce pragniemy odpowiedzieć na pytanie: w jaki sposób poprzez wygląd i zachowania pracowników zarządzać wizerunkiem firmy? Jak dbać o ten wizerunek, aby uchodzić za firmę profesjonalną, solidną i godną zaufania? Najważniejsze kwestie wyglądu dotyczą psychologii koloru w biznesie, kolorystycznych typów urody, zasad doboru garderoby, dodatków, fryzury i makijażu stosownie do sytuacji biznesowej. W zakresie kreowania pozytywnego wizerunku poprzez zachowanie pracowników, książka przedstawia znaczenie mowy ciała i wybranych gestów oraz zasady biznesowego savoir-vivre??u.Zgodnie z porzekadłem: "Jak cię widzą, tak cię piszą", wiedza zawarta w książce jest użyteczna w każdym przedsiębiorstwie oraz każdej organizacji i instytucji. Jest także przydatna na gruncie towarzyskim. Omówione tu zasady mogą się niekiedy wydawać zbyt sztywne - wyczuwamy, że w codziennym życiu zawodowym można pozwolić sobie na więcej "luzu". Mając jednak wiedzę o profesjonalnym budowaniu wizerunku biznesowego, jeśli zdecydujemy się na łamanie zasad, będziemy robić to świadomie, licząc się z konsekwencjami.Książkę kierujemy głównie do studentów kierunku Zarządzanie, jednak jest ona przydatna także studentom innych kierunków, na których wykładane są takie przedmioty jak: komunikacja marketingowa, public relations, etykieta menedżera, zarządzanie potencjałem społecznym, marketing międzynarodowy itp.W imieniu własnym i Czytelników książki pragniemy podziękować firmom: Sagan, Wilvorst, Bonprix, Nife, sklepom internetowym: koszulesklep.pl, Galan-te.pl, i twojzegarek.pl oraz serwisowi internetowemu modameska.info za udostępnienie materiałów fotograficznych, które w znaczący sposób wzbogaciły treść i umożliwiły przedstawienie omawianej problematyki w sposób obrazowy. Agencji Reklamowej Vena Art z Lublina dziękujemy za projekt okładki.Wszystkim Czytelnikom życzymy przyjemnej lektury!Autorki
WSTĘP * 1. CO TO JEST WIZERUNEK BIZNESOWY? * 2. KREOWANIE WIZERUNKU BIZNESOWEGO POPRZEZ WYGLĄD * PRACOWNIKÓW * 2.1. ZNACZENIE KOLORU W KREOWANIU WIZERUNKU BIZNESOWEGO * 2.1.1 Symbolika koloru w biznesie * 2.1.2. Najbardziej i najmniej korzystne zestawienia kolorystyczne * 2.1.3. Tkanina w garderobie biznesowej * 2.1.4. Rodzaje typów urody * 2.2. WIZERUNEK KOBIET * 2.2.1. Ubiór biznesowy * 2.2.2. Fryzura * 2.2.3. Makijaż * 2.2.4. Dodatki * 2.3. WIZERUNEK MĘŻCZYZN * 2.3.1. Ubiór biznesowy * 2.3.2. Fryzura i zarost * 2.3.3. Dodatki * 3. KREOWANIE WIZERUNKU BIZNESOWEGO POPRZEZ ZACHOWANIE * PRACOWNIKÓW * 3.1. MOWA CIAŁA - ZNACZENIE WYBRANYCH GESTÓW * 3.2. BIZNESOWY SAVOIR-VIVRE * 3.2.1. Etykieta powitania i pozdrawiania się * 3.2.2. Zasady przedstawiania się innym oraz przedstawiania sobie nawzajem * innych osób * 3.2.3. Wizytówkowy savoir-vivre * 3.2.4. Precedencja, czyli kto ma pierwszeństwo? * 3.2.5. Etykieta telefoniczna * 3.2.6. Etykieta korespondencyjna * 3.3. NAWIĄZYWANIE RELACJI INTERPERSONALNYCH * 3.3.1. Nawiązywanie relacji służbowych z osobą nieznajomą * 3.3.2. Umiejętność prowadzenia rozmowy * 3.3.3. Panowanie nad emocjami w kontaktach zawodowych * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54512 (1 egz.)
Kaucja: 30,35 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej